۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
توقیف پروژه های عمرانی فاقد مصالح ساختمانی استاندارد در ایلام
مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد:

توقیف پروژه های عمرانی فاقد مصالح ساختمانی استاندارد در ایلام

ایلام- همتی، مدیرکل استاندارد استان ایلام از توقیف پروژه های عمرانی فاقد مصالح ساختمانی استاندارد در ایلام خبر داد.

مهناز همتی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پیرو بازدید کمیته مصالح ساختمانی از محل یکی از پروژه های عمرانی سطح شهر ایلام و مشاهده استفاده از مصالح ساختمانی غیر استاندارد، ادامه کار این پروژه متوقف شده است.

مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه مصالح به کار رفته در این پروژه  فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد است، گفت: ضمن توقیف مصالح ساختمانی فاقد استاندارد توسط گروه بازرسین کمیته مصالح ساختمانی در محل، به پیمانکار نیز اخطار عدم استفاده از این مصالح داده شد.

همتی یادآور شد: بر اساس قوانین سازمان ملی استاندارد ایران و مصوبات شورای فنی استان، تمامی پیمانکاران، مشاورین و کارفرمایان دستگاه های دولتی و غیر دولتی مکلف هستند مصالح ساختمانی مورد نیاز پروژه های عمرانی خود را از واحدهای تولید کننده مصالح دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد و با کیفیت تأمین کنند.

مدیرکل استاندارد در پایان عنوان کرد: ناظران این پروژه ها نیز باید از مصرف کالاهای بدون نشان استاندارد و بی کیفیت جلوگیری کنند و ذیحسابان در هنگام پرداخت هزینه ها به مقوله استفاده پیمانکاران پروژه ها از مصالح ساختمانی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر توجه کنند.

کد خبر: ۴۰٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha