۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
زلزله در گلستان خسارت جانی نداشت/ بیشترین خسارت از «قورچای» گزارش شد
مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

زلزله در گلستان خسارت جانی نداشت/ بیشترین خسارت از «قورچای» گزارش شد

رامیان- قادری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: زلزله ۵.۱ ریشتری در گلستانی خسارت جانی نداشته و تیم‌های ارزیاب برای بررسی و ارزیابی خسارت‌های مالی در منطقه حاضر شده‌اند اما تاکنون بیشترین خسارت‌ها از روستای قورچای گزارش شده است.

سیدرضا قادری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در پی زمین لرزه ساعت دو بامداد امروز در شهرستان رامیان ۲۲ نفر به دلیل ترس از زلزله و فرار مصدوم شده بودند به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه با وجود زلزله ۵.۱ ریشتری مصدومیت و یا خسارت جانی ناشی از ریزش آوار در منطقه نداشته‌ایم، افزود: نیروهای امدادی اورژانس، هلال احمر و عوامل فرمانداری به محض وقوع زلزله در محل حاضر شده و کار امدادرسانی را انجام داده‌اند و کار ارزیابی خسارت به واحدهای مسکونی آغاز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان ادامه داد: بر اثر زلزله تعدادی از واحدهای مسکونی روستاهای قورچای، ویرو، الهادی، کشکک و پاقعله خسارت دیده‌اند و بیشترین میزان خسارت تا این لحظه از روستای قورچای گزارش شده است.

وی اضافه کرد: در محور آزادشهر به شاهرود در حوالی معدن زمستان یورت و در مسیر روستای قورچای، رضی و کشکک شاهد ریزش آوار بودیم داشتیم که با همکاری نیروهای راهداری این مسیرها بازگشایی شده‌اند.

قادری با بیان اینکه برق روستایی الهادی و ویرو که در اثر زلزله قطع شده بود صبح وصل شد، تصریح کرد: ارزیابی از واحدهای مسکونی خسارت دیده توسط تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن آغاز شده است.

شایان ذکر است؛ ساعت دو و چهار دقیقه بامداد دوشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر گلستان را لرزاند مرکز این زمین لرزه شهرستان رامیان بود.

کد خبر: ۳۹٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha