۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
پنجره واحد سرمایه گذاری برند استان زنجان است
مدیرکل امور دارایی و اقتصادی زنجان:

پنجره واحد سرمایه گذاری برند استان زنجان است

زنجان- عباسچیان، مدیرکل امور دارایی و اقتصادی زنجان، به راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و گفت: این ظرفیت برند این استان است.

سید ابوالفضل عباسچیان در گفتگو با خبرنگار بازار، به راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری برند این استان است.

وی اظهار کرد: سایر استانها از پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان استقبال کردند و فضای کسب و کار هم تحت تاثیر پنجره واحد سرمایه گذاری قرار گرفته است.

مدیرکل امور دارایی و اقتصادی زنجان، با بیان اینکه شایستگی زنجان در زمینه پنجره واحد سرمایه گذاری به اثبات رسیده است، گفت: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌هایی که دراستان وجود می توان از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

عباسچیان  با بیان اینکه رتبه استان در فضای کسب و کار سال به سال بهتر می شود، تاکید کرد: این استان در سال ۹۵ رتبه ۱۸ در فضای کسب و کار را داشت که در سال گذشته به رتبه سوم رسیدو در بهار امسال به رتبه دو رسیده است.

وی ابراز داشت: زنجان به‌ عنوان استان پایلوت در اجرای طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری بوده  و طبق برنامه ریزی اطلاعات پنجره واحد استان زنجان در اختیار ۳۱ استان کشور قرار گرفته است. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان، تصریح کرد: استعلامات بین دستگاهی از طریق این پنجره واحد سرمایه گذاری انجام می‌شود که زمان استعلام در استان زنجان کاهش محسوسی داشته است.

عباسچیان با بیان اینکه مجوزهای سرمایه‌گذاری در بازه زمانی یک روز در زنجان صادر می‌شود، گفت: اجرای طرح پنجره واحد سرمایه گذاری باعث افزایش جذب سرمایه گذاری در استان شده است.

کد خبر: ۳۹٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha