۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
قوانین مزاحم را بردارید تا تولید رونق گیرد
عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس:

قوانین مزاحم را بردارید تا تولید رونق گیرد

مصری، عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس گفت: سرمایه نیروی انسانی، مواد اولیه، انرژی رقبا و غیره عوامل موثر در تولید هستند بنابراین در صورت همراهی نکردن هریک از این عوامل تولید به مشکل می خورد.

به گزارش بازار، عبدالرضا مصری گفت: در دو مجلس گذشته و مجلس فعلی کمیسیون ویژه رفع موانع تولید در مجلس تشکیل شد که فقط به مسائل بخش تولید می پردازد. کمیسیون رفع موانع تولید از موفق ترین کمیسیون های مجلس بوده است و در این کمیسیون قوانین راهگشای تولید به تصویب رسید که مجلس نیز انها را تایید کرد.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس افزود: محور وظایف کمیسیون ویژه رفع موانع تولید است. نخستین جلسه این کمیسیون سه شنبه ۱۸ شهریور تشکیل می شود. مصری افزود: مشکل تولید ما اکنون قانون هوای پاک نیست بلکه با رعایت مسائل تولیدی می توان جلوی تولید خودروهای الوده کننده هوا را گرفت و می توان دستگاه ها را ملزم به رفع موانع کرد.

او افزود: سرمایه نیروی انسانی، مواد اولیه، انرژی رقبا و غیره عوامل موثر در تولید هستند بنابراین در صورت همراهی نکردن هریک از این عوامل تولید به مشکل می خورد.

وی گفت:در کسب و کار در سال ۲۰۱۹ میلادی از بین ۱۹۰ کشور های دنیا رتبه ۱۲۸ را بدست آوردیم که بدترین رتبه بین کشورها بود بنابراین برای رفع موانع تولید باید دستگاه های اجرایی قوانین مزاحم را بردارند. عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس افزود: در دوره مجلس گذشته(دهم) بیش از ۲ هزار قانون دست و پاگیر حذف شد در حالی که دولت به دنبال تفکیک وزارت صنعت بود.

کد خبر: ۳۹٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha