۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
بررسی ایرادات شورای نگهبان درباره قانون مالیات برارزش افزوده
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

بررسی ایرادات شورای نگهبان درباره قانون مالیات برارزش افزوده

طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ایرادات شورای نگهبان نسبت به قانون اخذ مالیات برارزش افزوده در نشست این کمیسیون بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: ایرادات شورای نگهبان نسبت به قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور ره‌پیک عضو حقوقدان شورا بررسی شد.

وی با بیان اینکه برخی بندهای این مصوبه پیش از این با حضور دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان اصلاح شده بود، افزود: اخذ مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد و جداول تخصیص منابع در این قانون مورد ایراد شورای نگبان قرار گرفته بود، آنها اعلام کرده بودند که این قانون نباید به تخصیص منابع بپردازد بلکه این موضوع باید در بحث بودجه تعیین شود.

طغیانی تصریح کرد: شورای نگهبان نسبت به موضوع اخذ مالیات برارزش افزوده از افراد محروم جامعه هم ایراد شرعی گرفته و اعلام کرد، این نوع مالیات از محرومان نباید گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: درباره سه موضوع مناطق آزاد، اخذ مالیات برارزش افزوده از محرومان و تخصیص‌ها ایرادات با توافق شورای نگهبان بررسی شد و  گزارش آن به صحن علنی ارائه می شود تا بعد از تصویب به شورای نگهبان ارسال شود.

کد خبر: ۳۹٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha