۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
شرکت سرمایه‌گذاری همدان با نماد «وسهمدا» وارد بورس شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:

شرکت سرمایه‌گذاری همدان با نماد «وسهمدا» وارد بورس شد

همدان - محمودی؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان با سرمایه ۱۱ هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان و با نماد «وسهمدا» وارد معاملات بورسی شد.

سیدناصر محمودی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان با سرمایه ۱۱ هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان و با نماد «وسهمدا» وارد معاملات بورسی شد، افزود: این اتفاق مهم همزمان با ورود شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمان با سرمایه ۱۷ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان با نماد «وسکرمان»، شرکت سرمایه‌گذاری خراسان رضوی با سرمایه ۳۵ هزار و یک میلیارد تومان با نماد «وسرضوی» و شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان با سرمایه ۲۳ هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان با نماد «وسصفا» رخ داده است.

محمودی با اشاره به اینکه شرکت کارگزاری استان همدان نیز به‌زودی وارد بورس می‌شود، افزود: نزدیک به یک میلیون و ۴۱۵ هزار و ۲۹۹ نفر از جمعیت استان همدان مشمول دریافت سهام عدالت شده‌اند که برخی از آن‌ها روش آزادسازی غیرمستقیم را برای سهام خود انتخاب کردند که از طریق این شرکت سهام خود را معامله می‌کنند.

وی گفت: ۶۰ درصد سهام عدالت قابل معامله است و کسانی که سهام را برای فروش اعلام می‌کنند باید  پیش از فروش به سایت سهام عدالت مراجعه و برای راستی‌آزمایی اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان تأکید کرد: افرادی که شماره حساب شبای خود را تغییر دهند به‌دلیل اینکه که درحال‌حاضر امکان ثبت تغییر این شماره وجود ندارد، با مشکل مواجه می‌شوند.

وی بیان کرد: مردم با افزایش دانش خود با دقت تصمیم‌گیری کنند؛ زیرا بازار سرمایه بازاری است که باید دانش مالی را افزایش دهند و هوشمندانه تصمیم بگیرند.
 

کد خبر: ۳۹٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جوجو IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      2 0
      تو که میگی دانش خودرا افزایش بدید مث که جات گرمه خبر نداری وضع مردم باید یک مرجع باشه یاد بده بعد وسهدا هم که بودجش از کل استانها کمتره یکدفعه وارد بورس کن نمادو ملت همدان گرسنه هستن تو فکر دانش ملت نباش الان یک ماه منتظره فروشیم
    • سرطان IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      0 0
      توروخدا رسیدگی کنید بقراان نیاز داریم این رسمش نیست این نماد فقط خراب باشه
    • مهرداد IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      0 0
      من امروز 100 هزار سهم خریدم اگه پول داشتم تا 1 میلیون سهم هم خرید میکردم چون قیمتش خیلی مفته