۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد تومانی معین‌های توسعه در استان کرمان
از ابتدای سال‌جاری صورت گرفت؛

سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد تومانی معین‌های توسعه در استان کرمان

بازار- رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان گفت: از ابتدای امسال حدود ۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط معین‌های توسعه انجام شده و مقایسه‌ها نشان می‌دهد نزدیک یک‌سوم حجم سرمایه‌گذاری کل سنوات گذشته معین‌ها از ابتدای سال‌جاری تاکنون انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر رودری ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان با اشاره به فعالیت معین‌ها اقتصادی استان کرمان و فعالیت آن‌ها نسبت به گذشته، افزود: سرمایه‌گذاری انجام شده توسط معین‌های اقتصادی از ابتدای شکل‌گیری آن‌ها تا ابتدای سال‌جاری ۴۱۰ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: این عدد مربوط به بخش معین توسعه است، زیرا سرمایه‌گذاری که معین‌ها انجام می‌دهند یک بخش مربوط به خود بنگاه است که در راستای فعالیت توسعه‌ بنگاه انجام می‌شود و یک بخش هم مربوط به فعالیت‌های نقش معین توسعه بودن می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار کرد: از ابتدای سال جدید تاکنون نیز حدود ۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط معین‌های توسعه انجام شده است که مقایسه‌ها نشان می‌دهد نزدیک یک‌سوم حجم سرمایه‌گذاری کل سنوات گذشته از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

وی گفت: برنامه این است که بر اساس زمان‌بندی انجام شده تا پایان سال این پروژه‌ها تکمیل شوند که بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را شامل می‌شوند یعنی بیش از ۵۱ درصد کل سرمایه‌گذاری که دوران گذشته انجام شده است.

رودری با اشاره به فعالیت معین‌های توسعه در استان، تصریح کرد: اگر فعالیت معین‌های را به دو دوره‌ راه‌اندازی و شکل‌گیری این نهادها و بعد استقرار و انجام فعالیت آن‌ها، تعریف کنیم، در دوره‌ اول تشکیل جلسات، مباحث ارائه‌ای، آن‌چه که قابلیت طرح و رسیدن به رسانه و افکار عمومی را دارد بیشتر مطرح بود که خود را در قالب برگزاری جلسات مختلف و بازتاب اخبار آن‌ها نشان می‌داد.

وی ادامه داد: امروز با شکل‌گیری این نهادها و انجام کار آن‌ها که نیاز به جلسات کمتر است شاید این احساس به وجود بیاید که فعالیت معین‌های اقتصادی کمتر شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار کرد: اگر چه بخشی از معین‌ها فعالیت مورد انتظار را نداشتند اما بخش عمده طبق برنامه و یا با کمی اصلاح حرکت کردند و ارکان سرمایه‌گذاری نشان می‌دهد در سال ۹۹، هدفی که به دنبال آن بودیم به لحاظ سرمایه‌گذاری انجام شده و معین‌ها نقش قابل قبولی را دنبال کردند.

کد خبر: ۳۹٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha