۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
 تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر کلید خورد/ گام های پایانی مسکن مهر پردیس

تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر کلید خورد/ گام های پایانی مسکن مهر پردیس

هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از آغاز تحویل ۱۴ هزار مسکن مهر زودتر از افتتاح خبر داد و گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا آذر ‌ماه برای تحویل آماده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازار، برنامه واگذاری و تحویل واحدهای مسکن مهر قبل از افتتاح مدتهاست که توسط شرکت عمران پردیس در جریان است. در این روش متقاضیان مسکن مهر قبل از افتتاح و با تمام امکانات و انشعابات واحدهای خود را تحویل می گیرند. امروز در مراسمی تحت این عنوان مقرر شد تا تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر که در نوع خود بزرگترین تحویل واحدهای مسکن مهر در کشور است کلید بخورد.

در این برنامه مدیر عامل شهر جدید پردیس در یک برنامه ای از قبل پیش بینی شده و قبل از افتتاح رسمی از سوی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، برخی از واحدهای مسکن مهر را تحویل متقاضیان داد. مقرر شده تا بزودی نیز روحانی رئیس جمهور در یک برنامه ویدیو کنفرانس این واحدها را افتتاح رسمی کند.  

مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در بازدید خبرنگاران از پروژه های آماده تحویل با اشاره به اینکه این ۱۴ هزار واحد مسکن مهر قرار است به مرور تحویل متقاضیان شود گفت: با تحویل این ۱۴ هزار واحد مسکونی مالکان به مرور به بانک مسکن برای دریافت دفترچه قسط معرفی می شوند تا سپس با مراجعه به کارگزاری اقدامات نهایی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه این واحدها در فازهای ۱۱، ۹، ۹ قدیم، هشت و پنج قرار دارند و مالکان می توانند با مراجعه به ادارات آب، برق و گاز انشعابات و کنتورها را به نام خود دریافت کنند اظهار داشت: کنتورها و انشعابات به نام مالکان خواهد بود به همین دلیل چون هزینه انشعابات توسط شرکت عمران پرداخت شده است دیگر نیازی به اینکه مالکان هزینه انشعاب پرداخت کنند نیست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین از آماده شدن ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا آذر ماه خبر داد و گفت: ۱۴ هزار واحد مسکن مهری که تحویل آن از امروز آغاز شد با استفاده از منابع شرکت عمران شهر جدید پردیس آماده تحویل شده است.
 
هدایت با بیان اینکه این شرکت برای ساخت ۸۲ هزار مسکن مهر تعهد داشت، عنوان کرد: مجموع واحدهای تحویلی در روزهای آینده به ۶۰ هزار واحد مسکونی می‌رسد.

کد خبر: ۳۹٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha