۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مصرف در بوشهر بحران آبی ایجاد نکرد
مدیرعامل آبفا بوشهر:

افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مصرف در بوشهر بحران آبی ایجاد نکرد

بوشهر - حمزه‌پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در تابستان امسال، افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مصرف آب در بوشهر موجب بحران آبی نشد.

عبدالحمید حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طی سال های اخیر اقدامات خوبی در راستای توسعه شبکه فاضلاب شهری و افزایش مشترکین صورت گرفته است و نیاز است که تصفیه‌خانه فاضلاب نیز ارتقا یابد.

وی از تلاش برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر به ۵۰ هزار مترمکعب خبر داد و اضافه کرد: بخش از این طرح امسال و بخشی نیز تا تابستان آینده تکمیل و وارد مدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اصلاح ابزارهای تصفیه‌خانه و بهبود وضعیت کانال‌های خروجی و ورودی آن خبر داد و بیان کرد: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در فاز نخست این پروژه هزینه می شود.

وی میزان افزایش مصرف آب در تابستان امسال را ۲۰ تا ۳۰ درصد عنوان کرد و ادامه داد: با وجود این افزایش مصرف که به خاطر کرونا اتفاق افتاده است، بحران آبی را در سطح استان شاهد نبوده‌ایم.

حمزه‌پور با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای تامین آب پایدار در استان بوشهر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تقویت آب‌شیرین‌کن‌ها، نوسازی و بهسازی خطوط آبرسانی و توسعه مخازن از اقدامات صورت گرفته برای تامین آب استان است.

کد خبر: ۳۹٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha