۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
احداث ۲۴۳ پروژه 'گردشگری توسط بخش خصوصی در خراسان رضوی

احداث ۲۴۳ پروژه 'گردشگری توسط بخش خصوصی در خراسان رضوی

مشهد- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی گفت: خوشبختانه بخش خصوصی نیز در حوزه گردشگری خراسان‌رضوی از فعالیت خوبی برخوردار است و هم اکنون ۲۴۳ طرح در حوزه گردشگری این استان در حال ساخت است که معادل ۶۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و به طور میانگین ۴۷ درصد رشد دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی ابوالفضل مکرمی‌فر اظهار کرد: میزان اشتغال‌زایی این طرح‌ها در استان بیش از ۱۱ هزار نفر است که رقم بسیار مطلوبی محسوب می‌شود.

وی افزود: این استان یکی از استان‌های مهم در حوزه گردشگری کشور محسوب می‌شود و با توجه به برخورداری از مقام نخست کشور از لحاظ شمار تاسیسات گردشگری و حضور بیش از ۵۰ درصد واحدهای اقامتی کشور در کنار قابلیت‌های منحصر به فردی همچون وجود بارگاه منور رضوی می‌تواند دوباره با پایان شیوع بیماری جایگاه خود را به دست آورده و این بار با رونق مضاعفی در این زمینه شاهد فعالیت حوزه گردشگری باشیم.

مکرمی‌فر افزود: تلاش می‌کنیم با حمایت لازم از مجموع ۱۲۹ پروژه‌ای که در مراحل پایانی ساخت قرار دارند این پروژه ها تا پایان امسال به بهره‌برداری برسند و به این ترتیب روح تازه‌ای به حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان دمیده شود.

کد خبر: ۳۹٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha