۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
۶۴ میلیارد ریال پروژه بنیاد مسکن در استان سمنان افتتاح می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان:

۶۴ میلیارد ریال پروژه بنیاد مسکن در استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان - مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از افتتاح ۶۴ میلیارد ریال پروژه طی ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سراسر استان خبر داد.

علیرضا فلاحی  در گفتگو با خبرنگار بازار، از افتتاح ۳۴ پروژه طی دهه فجر در استان سمنان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد و ابراز داشت: این طرح‌ها ۶۴ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال اعتبار در بر داشته است.

وی درباره سهم شهرستان‌های استان سمنان از طرح.های قابل افتتاح بیان کرد: در شاهرود ۹ پروژه به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان همچنین گفت: در دامغان شش پروژه بااعتبار شش میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال در راستای بهسازی معابر، جدول‌گذاری و ... و یک واحد مسکونی در روستای برم شهرستان دامغان از محل اعتبارات بازسازی ناشی از حوادث سیل و بارندگی افتتاح می‌شود.

فلاحی با بیان اینکه هفت پروژه به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال نیز در میامی افتتاح خواهد شد، ابراز کرد: دو پروژه به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال نیز برای مهدی‌شهر آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه سهم شهرستان سمنان هم چهار پروژه به مبلغ هشت میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال است، تاکید کرد: سه پروژه به مبلغ شش میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال برای سرخه اختصاص داده‌شده و در آرادان نیز دو پروژه به مبلغ یک میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: گرمسار یک پروژه به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال خواهد داشت که بهسازی و اصلاح معابر روستای ملیجان پایین همراه با اجرای آسفالت بخشی از روستاهای این شهرستان اختصاص دارد.

کد خبر: ۳٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha