۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
۶.۵ هزار نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در زنجان تایید نهایی شدند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۶.۵ هزار نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در زنجان تایید نهایی شدند

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه زمین به اندازه کافی برای ساخت طرح ملی اقدام مسکن در استان وجود دارد، گفت: شش هزار و ۵۸۰ نفربرای این طرح تایید نهایی شدند.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار،به روند اجرای طرح ملی اقدام مسکن در زنجان اشاره کرد و گفت: طی پنجشنبه هفته گذشته انتخاب پروژه ها با حضور دادستان زنجان، رئیس کل بازرسی و مدیرکل راه و شهرسازی استان برای سه هزار و ۵۶۱ نفر انجام شد و از ۱۵ شهریور ماه پیامک به این افراد ارسال می شود.

وی با بیان اینکه از ۱۰ هزار ثبت نامی برای طرح ملی اقدام مسکن در زنجان تاکنون بیش از شش هزار و ۵۸۰نفر تایید نهایی شدند، اظهار کرد: از این تعداد چهار هزارو ۵۸۰  متقاضی در استان قسط اول مسکن را به بانک واریز کردند. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه۱۰۰ میلیون تومان هم برای ساخت هر واحد مسکونی به متقاضیان پرداخت می شود، گفت:  طرح ملی اقدام مسکن در شرق و غرب زنجان در مناطق گلشهر کاظمیه، کوی خرداد، کوی فرهنگ ساخته می شود. 

بیات منش تاکید کرد: در شهر زنجان گرایش مردم بیشتر به سمت شرق زنجان است و بیشترین واحدهای مسکونی هم در این منطقه ساخته می شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، افرادی که در سه ماهه سال ۹۸ نتوانستند برای طرح ملی اقدام مسکن در استان ثبت نام کنند دوباره سامانه فعال خواهد شد و می توانند ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان یادآور شد: زمین به اندازه کافی برای ساخت طرح ملی اقدام مسکن در استان وجود دارد.

بیات منش گفت: قرعه کشی برای واحدها و پروژه ها براساس زمان بندی انجام می شود.

کد خبر: ۳۹٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha