۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
 پرونده تخلف ۱۳۲ میلیارد ریالی برای یک واحد تولیدی در بابل تشکیل شد
رئیس صمت مازندران:

پرونده تخلف ۱۳۲ میلیارد ریالی برای یک واحد تولیدی در بابل تشکیل شد

ساری- رئیس صمت مازندران از تشکیل پرونده تخلف ۱۳۲ میلیاردی برای یک واحد تولیدی در بابل خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو با اشاره به تخلف ۱۳۲ میلیارد ریالی یک واحد تولیدی در بابل اظهار داشت: بازرسان این سازمان موفق به کشف عرضه خارج از شبکه مواد اولیه یک واحد تولیدی در شهرستان بابل شدند.

وی گفت: این واحد تولیدی راکد بوده اما مبادرت به دریافت مواد اولیه و فروش آن در خارج از شبکه می کرد که مورد شناسایی بازرسان این سازمان قرار گرفت و برای این واحد، پرونده تخلف به ارزش ۱۳۲ میلیارد ریال تشکیل شد که جهت رسیدگی و صدور رای مقتضی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

قوانلو اظهار کرد: هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از سوی واحدهای تولیدی، صنفی و عرضه کننده خدمات مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir گزارش دهند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران همچنین گفت: با توجه به ماده ۱۶ قانون هوای پاک ، واحدهای صنعتی و معدنی که بالای ۵۰ نفر اشتغال دارند موظفند واحد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی خود را راه اندازی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: حوزه صنعت همواره خود را ملزم به رعایت قوانین زیست محیطی می داند و کلاس های مختلفی در طول سال در حوزه اهمیت HSEE در واحدهای صنعتی در استان مازندران برگزار می شود.

کد خبر: ۳۹٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha