۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
شرایط صنعت مرغداری در مازندران بحرانی است
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران:

شرایط صنعت مرغداری در مازندران بحرانی است

ساری - مدیرعامل اتحادیه مرغداران گفت: مشکلات موجود نظیر کمبود سهمیه سوخت و حمل و نقل، شرایط بحرانی را برای صنعت مرغداری در استان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عطاء الله حسن زاده پیش ازظهر پنجشنبه در شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی با تاکید بر ارتقای وضعیت کیفی صنعت مرغداری در مازندران گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته، قیمت جوجه یکروز به بیش از چهار هزار تومان رسیده است، و بالابودن قیمت در آینده مشکلاتی را برای صنعت مرغداری ایجاد می کند.

وی کمبود سهمیه سوخت و حمل و نقل را از جمله مشکلات فراروی صنعت مرغداری بیان کرد و گفت: سهمیه سوخت درنظر گرفته شده برای واحدهای مرغداری کافی است اما مشکلات سبب شده تا شرایط بحرانی برای مرغداران ایجاد شود.

حسن زاده با بیان اینکه خسارت وارده به مرغداری ها غیرقابل جبران است، خواهان ورود ستاد سوخت استان برای حل مشکلات فراروی شد.

معاون استاندار مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه مهلت ثبت نام برای سوخت واحدهای مرغداری در سامانه ها افزایش یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر برای واحدهای مرغداری موجود در مناطق مختلف، تسهیلاتی درنظر گرفته شده است.

حسن خیریان پور افزود: شهرستان بابل و گلوگاه نیز باید جزو مناطق سرد محسوب شوند و سوخت واحدهای مرغداری بر اساس این منطقه تخصیص داده شود.

وی درباره اصلاح ضریب واحدهای مرغداری نیز گفت: ضریب ماه‌های زمستان و سرد برای واحدهای مرغداری دچار اشکال است و باید نسبت به اصلاح این ضریب اقدام شود.

کد خبر: ۳٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha