۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
 ۳۱۰ روستای زنجان گاز ندارند
مدیر عامل شرکت گاز زنجان:

۳۱۰ روستای زنجان گاز ندارند

زنجان - مدیر عامل شرکت گاز زنجان،با بیان اینکه ۶۰۰ روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند، گفت: ۳۱۰ روستای استان گاز ندارند.

موسی احمدلو در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی به ۲۷ روستای زنجان طی دهه فجر، تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز را ۶۰۰ روستا ذکر کرد و گفت: ۳۱۰ روستای استان گاز ندارند.

وی با بیان اینکه در زنجان ۷۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد، اظهار کرد: گاز رسانی به ۲۰۰ روستا در برنامه شرکت گاز بوده و طراحی اولیه انجام شده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، به برنامه شرکت گاز اشاره کرد و گفت: گاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در برنامه شرکت است.

احمدلو ابراز کرد: ۸۴.۶ درصد از خانوارهای روستایی زنجان از نعمت گاز بهره مند هستند و در مجموع بیش از ۹۴.۹ درصد از خانوارهای روستایی و شهری از انرژی گاز طبیعی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه روستاهای صعب العبور زنجان چالش شرکت گاز در گاز رسانی است، گفت: روستاهای باقی مانده در دور دست بوده و کوهستانی و صعب العبور هستند و این امر باعث شده هزینه گاز رسانی به این روستا بسیار زیادی باشد.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان، تصریح کرد: تنها هدف شرکت گاز و دولت گاز رسانی به تمام روستاها است و برای تحقق این مهم برنامه ریزی لازم در دستور کار است.

کد خبر: ۳٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha