۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
۲۳طرح سرمایه‌گذاری در زنجان تایید شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان:

۲۳طرح سرمایه‌گذاری در زنجان تایید شد

زنجان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه ۱۲۹ پروژه سرمایه‌گذاری در استان شناسایی شده است، گفت: در این راستا از این تعداد ۲۳طرح مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابوالفضل عباسچیان شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی در محل استانداری زنجان،بابیان اینکه ۱۲۹پروژه سرمایه‌گذاری توسط امور اقتصادی و دارایی استان زنجان شناسایی‌شده بود، گفت: از این تعداد ۲۳طرح سرمایه‌گذاری مورد تائید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح‌های سرمایه‌گذاری تحول بسیار خوبی در اقتصاد و اشتغال استان در بخش‌های مختلف ایجاد می‌شود. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان، بابیان اینکه نقشه راه سرمایه‌گذاری در استان تهیه‌شده است، گفت: نقشه راه سرمایه‌گذاری، فضای کسب‌وکار استان را تسهیل کرده و در جذب سرمایه‌گذار هم مؤثر است.

عباسچیان به بهبود فضای کسب‌وکار در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در بحث بهبود فضای کسب‌وکار، استان  زنجان رتبه سوم کشوری طی سال گذشته را به خود اختصاص داد. 

وی بابیان اینکه در بهار امسال  زنجان در فضای کسب‌وکار رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است، گفت: در سال جهش تولید با اجرای طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری تحول خوبی در اشتغال استان ایجاد می‌شود و در ارتقای جایگاه استان در فضای کسب‌وکار هم بسیار مؤثر خواهد بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان تصریح کرد: نقشه راه سرمایه‌گذاری استان برای تسهیل فرآیندها در تهیه‌شده و خروجی خوبی را هم خواهد داشت.

کد خبر: ۳۹٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha