۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
وضعیت اعتباری استان قزوین نامطلوب است/ ضرورت تعامل با وزرا و مدیران بالادستی
استاندار قزوین:

وضعیت اعتباری استان قزوین نامطلوب است/ ضرورت تعامل با وزرا و مدیران بالادستی

قزوین- استاندار قزوین گفت: در شرایطی که وضعیت اعتباری استان بسیار نامطلوب است و پاسخگوی نیاز مردم نیست باید تعامل با وزرا و مدیران بالادستی به منظور جذب اعتبارات بیشتر برای استان از سوی مسئولین جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی پور عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور ویدئو کنفرانسی مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: بدون شک وضعیتی که امروز در آن قرار داریم ناشی از تحریم ها، جنگ اقتصادی و برخی از سوء مدیریت ها در داخل کشور است اما در بعد استانی میتوانیم کاری کنیم تا با همین میزان اعتبار بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

وی بیان کرد: وضعیت اعتباری نامطلوب موجود اگرچه مدیران را با چالش مواجه کرده است اما تمرین خوبی برای شناسایی اولویت ها و افزایش بهره وری است و انتظار ما از مدیران استانی تعامل با مدیران بالادستی برای افزایش اعتبارات از یک سو و برنامه ریزی و مدیریت درست برای استفاده بهینه از اعتبارات موجود از سویی دیگر است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا توانستیم در استان قزوین با همراهی مدیران، مسئولین و مردم همدلی و هم افزایی خوبی در استان ایجادکنیم که قطعا اگر این روحیه همراهی و همکاری ایجاد نمیشد، نتیجه به دست آمده چیز دیگری بود.

جمالی پور گفت: صنعت ما نیز امروز به این همدلی وهمراهی نیاز داردو اگر تاکید ما در مدیریت در استان قزوین بر تسهیل فرآیندهای تولید و همراهی با صنعتگران است به این دلیل است که باید بدانیم راه برون رفت از این مشکلات همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند توجه به تولید و تحقق جهش تولید است.

وی عنوان کرد: شاید سرمایه های مالی در دست ما امروز اندک باشد اما نباید فراموش کرد سرمایه انسانی، انرژی و نیروی جوان در دسترس ما در ایران میتواند یک ظرفیت ویژه برای ما باشد و مدیران میتوانند با تکیه بر این توانمندی برجسته در مدیریت خود بیشترین میزان عملکرد را داشته باشند.

استاندار قزوین اظهار داشت: در سفر اخیر دکتر نوبخت به استان قزوین خوشبختانه اعتبارات خوبی برای استان جذب شد و توانستیم تعدادی از پروژه های نیمه کاره مانده را به جریان انداخته که حرکتی بسیار ارزشمند بود و میتواند بازکننده مسیر خوبی برای استان باشد.

فاصله گذاری اجتماعی به خوبی در قزوین اجرایی نمی‌شود
منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در ادامه این جلسه اظهار داشت: بررسی ها نشان میدهد کسبه، اصناف و بازاریان استان قزوین تا حد زیادی پروتکل های بهداشتی را رعایت میکنند و امروز بیش از ۸۰ درصد از این افراد از ماسک استفاده کرده اند.

وی بیان کرد: با وجود استفاده همه گیر ماسک متاسفانه شاهد این هستیم که تنها ۴۰ درصد از اصناف قزوین فاصله گذری اجتماعی را رعایت میکنند این در حالی است که شاهد تجمع مردم در معابر و اماکن عمومی هستیم و به عبارتی نگرانی جدی در خصوص شیوع بیشتر کرونا در استان قزوین وجود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۳۹ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارات ناشی از کرونا در استان قزوین به بانک های عامل معرفی شده است و تلاش میکنیم با پایش درست آسیب دیدگان از این بیماری از ۷۳۱ میلیارد تومان تسهیلات تخصیص یافته به استان استفاده کنیم.

کد خبر: ۳۹٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha