۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به استان تهران/ ۱۰۰۰میلیارد تومان پرداخت شد
استاندار تهران:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به استان تهران/ ۱۰۰۰میلیارد تومان پرداخت شد

تهران- استاندار تهران از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به استان تهران خبر داد و گفت: تاکنون مبلغ یکهزار میلیارد تومان از تسهیلات مورد نظر به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در سیزدهمین دوره معرفی کارآفرینان برتر استان تهران  که با حضور فریدون عطایی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران، پروانه رضایی مدیرکل تعاون، کار، رفاه اجتماعی استان تهران و با حضور کارآفرینان برگزار شد با اشاره به اینکه مقوله تولید و تولیدکنندگان نیاز به حمایت جدی دارند اظهار داشت: پشتیبانی از تولید کننده با شعار محقق نمی شود بلکه همه دلسوزان باید پای کار حاضر شوند.

محسنی بندپی در ادامه از واگذاری زمین های شهرک صنعتی شهریار خبر داد و افزود: برای احداث شهرک صنعتی ملارد نیز زمین در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون و با وجود کرونا و تشدید تحریم های ظالمانه نرخ بیکاری استان تهران به ۸.۶ دهم درصد رسیده است گفت: سال ۹۷ نرخ بیکاری ۱۲.۴ دهم درصد بود که در سال ۹۸ به ۱۰.۱ دهم درصد رسید و امسال نیز با همه مشکلات کاهش نرخ بیکاری را شاهد بوده ایم.

استاندار تهران از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به استان تهران خبر داد و عنوان داشت: تاکنون مبلغ یکهزار میلیارد تومان از تسهیلات مورد نظر به متقاضیان پرداخت شده است.

بر اساس این گزارش در این جلسه کارآفرینان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و سه شرکت برتر در حوزه صنعت، سه شرکت در حوزه خدمات و سه شرکت در بخش کشاورزی و ۷ شرکت در بخش صنعت به عنوان تلاشگر شایسته تقدیر معرفی و تقدیر شدند.

کد خبر: ۳۹٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha