۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
صدور ۱۲۴ میلیارد تومان ضمانت‌نامه برای واحدهای صنعتی و تولیدی استان تهران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران اعلام کرد

صدور ۱۲۴ میلیارد تومان ضمانت‌نامه برای واحدهای صنعتی و تولیدی استان تهران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران گفت: در سال گذشته به ارزش ۱۲۴ میلیارد تومان برای واحدهایی صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران ضمانت‌نامه صنعتی صادر شده است.

به گزارش بازار، سعید صادقی اظهار داشت: ۱۴۲ فقره ضمانت‌نامه صنعتی برای ۴۳ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران صادر شده است.

وی افزود: حمایت‌های مختلف از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های صنعتی از طریق صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در استان شتاب گرفته و این حمایت‌ها در موضوعاتی از جمله صدور ضمانت‌نامه‌های اعتباری بانکی به عنوان وثیقه برای اخذ تسهیلات شرکت‌های تولیدی به‌ویژه در صنایع کوچک قابل پیگیری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران گفت: این شهرک سال گذشته رتبه اول در صدور ضمانت‌نامه در شهرک‌های صنعتی کشور را کسب کرد.

صادقی با اشاره به حمایت از توسعه واحدهای صنعتی، گفت: به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۱۰۰درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کمک می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صنایع خرد، کوچک و متوسط، آسیب‌پذیری بیشتری در مقایسه با صنایع بزرگ دارند، تلاش ما بیشتر در راستای حمایت از این صنایع است. برای حل مشکل سرمایه در گردش نیز با مساعدت‌های صندوق ضمانت، حمایت‌ها انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۸۳٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha