۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
ثبت نام ۱۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی در سامانه «تاپ»
معاون وزیر صمت خبر داد

ثبت نام ۱۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی در سامانه «تاپ»

ایلام- معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت از ثبت نام ۱۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی در سامانه تاپ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، برات قبادیان ظهر چهارشنبه در نشست مشترک اقتصاد مقاومتی، تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد: سامانه تاپ (توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار) در راستای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در این سامانه صنعت چالش‌های خود را مطرح و دانشگاه در قالب رساله‌ها و تزهای دانشگاهی در مورد این چالش‌ها تحقیق خواهد کرد و راه حل‌های فناورانه برای چالش‌های صنعت ارائه می‌کند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت از ثبت نام ۱۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی در سامانه تاپ خبر داد و گفت: تاکنون پنج هزار پروژه تقاضای فناورانه برای واحدهای تجاری، صنعتی و معدنی ثبت شده است.

قبادیان از فعال بودن ۶۶ هزار بنگاه فعال اقتصادی در کشور خبر داد و گفت: این بنگاه ها می توانند مشکلات و مسایل خود را در سامانه تاپ جهت بررسی و تحلیل توسط نخبگان ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان اکنون در این طرح استان اول کشور است، اضافه کرد: برای اجرای این طرح بیش از دو سال مطالعه انجام شده و الگوهای مورد استفاده در تمام کشورهای دنیا مورد بررسی قرار گرفته و تنها بخش باقی مانده، اجرای مناسب آن است.

کد خبر: ۳۹٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha