۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
پیشرفت‌های اقتصادی منطقه در گروی توجه به ایده‌های بخش خصوصی است
نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در گفتگو با بازار:

پیشرفت‌های اقتصادی منطقه در گروی توجه به ایده‌های بخش خصوصی است

خرمشهر - نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: از سازمان منطقه آزاد اروند، شهرک‌های صنعتی و سازمان صمت خوزستان انتظار می‌رود نقش اتاق‌های بازرگانی و بخش خصوصی را جدی‌تر بگیرند.

سیدمصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی فنی مهندسی استان خوزستان در مرکز بین‌المللی نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند اظهار کرد: این نمایشگاه طبق تفاهمنامه منعقد شده بین شهرک صنعتی و سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شده است.

وی در همین خصوص ادامه داد: با توجه به اینکه اولین بار است که نمایشگاه توانمندی‌های خوزستان در این منطقه برگزار می‌شود به طبع احتمال وجود نواقص در این نمایشگاه وجود دارد ولی مبادرت به برگزاری این نمایشگاه، خود یک نقطه قوت است که بخش‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی این منطقه می‌توانند فعالیت‌های خود را معرفی کنند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر پتانسیل‌های این منطقه را مهم قلمداد کرد و گفت: نزدیکی به مرز عراق، عدم نیاز به روادید برای هیئت‌های عراقی و همچنین تبلیغاتی که در کشور عراق برای شهرهای منطقه آزاد اروند انجام شده یک ظرفیت مهم است و به طور حتم تسهیل ورود و خروج بازرگانان و صنعتگران عراقی را نیز به دنبال دارد.

موسوی با تاکید بر اهداف مشترک اتاق‌های بازرگانی با سازمان توسعه تجارت، سازمان صمت و سازمان منطقه آزاد اروند، عنوان کرد: با توجه به اینکه اتاق‌های بازرگانی بروکراسی اداری ندارند، راحت‌تر می‌توانند ایده‌های خود را مطرح کنند و نقطه نظرات بخش خصوصی به طور حتم وسعت بازتری دارند.

وی پیشرفت‌های اقتصادی منطقه را در گروی توجه به ایده‌های بخش خصوصی برشمرد و افزود: از سازمان منطقه آزاد اروند، شهرک‌های صنعتی و سازمان صمت خوزستان انتظار می‌رود نقش اتاق‌های بازرگانی و بخش خصوصی را جدی‌تر بگیرند.

کد خبر: ۳٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha