۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
راه اندازی خط دوم کارخانه رب اسدآباد در آینده‌ای نزدیک
فرماندار اسدآباد خبر داد:

راه اندازی خط دوم کارخانه رب اسدآباد در آینده‌ای نزدیک

همدان - فرماندار اسدآباد از راه اندازی خط دوم کارخانه رب «مارال فروز » این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ مجید درویشی اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های انجام گرفته از طریق استاندار همدان و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری اسدآباد کارخانه رب «مارال فروز » فعالیت مجدد خود را از هفته دولت آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خط اول تولید کارخانه رب شهرستان اسدآباد با ظرفیت ۵۰۰ تن در حال فعالیت بوده و مجدداً راه اندازی شده است، افزود: در حال حاضر گوجه کاران اسدآبادی بدون هیچ دغدغه و نگرانی و بدون واسطه و به صورت مستقیم می‌توانند محصول تولیدی گوجه فرنگی خود را به کارخانه رب شهرستان تحویل دهند.

درویشی عنوان کرد: به زودی خط دوم تولید رب کارخانه رب شهرستان با ظرفیت ۷۵۰ تن راه اندازی خواهد شد که با راه اندازی خط دوم ظرفیت کارخانه به یک هزار و ۲۵۰ تن افزایش یافته و این امر نقش مؤثری در افزایش دریافت گوجه تولیدی از کشاورزان توسط این کارخانه خواهد داشت.

وی یاد آور شد: در حال حاضر بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی قیمت خرید هر کیلو گوجه فرنگی از کشاورز توسط کارخانه ۸۰۰ تومن بوده که علاوه بر آن ۲۰۰ تومن نیز یارانه گوجه کاران و بهره برداران این محصول پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۳۹٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha