۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
خرید تضمینی ۲۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان در همدان
مدیر سازمان تعاون روستایی همدان عنوان کرد:

خرید تضمینی ۲۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان در همدان

همدان - مسلمی راد؛ مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: تاکنون حدود ۲۳۰ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی از کشاورزان گندم کار استان همدان به صورت تضمینی خریداری شده است.

مجید مسلمی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۴۰ مرکز خرید گندم توسط شبکه تعاون روستایی در استان همدان فعال شده است، گفت: تاکنون حدود ۲۳۰ هزار تن  گندم از کشاورزان گندم کار استان همدان به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۶ هزار و ۵۹۱ تن گندم در رزن خریداری شده است، گفت : ۶۰ هزار و ۴۱۷ تن در کبودرآهنگ و ۲۰ هزار و ۵۴۷ تن گندم نیز در فامنین به صورت تضمینی خریداری شده است.

مسلمی راد میزان گندم خریداری شده در شهرستان بهار توسط شبکه‌های تعاون روستایی استان همدان را ۱۵ هزار و ۷۷۳  تن عنوان کرد و گفت: در شهرستان همدان نیز بیش از نه هزارتن گندم تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه شبکه تعاونی های روستایی، سیلو های دولتی و خصوصی در استان همدان خرید گندم را انجام می دهند، گفت: از ابتدای برداشت گندم در استان همدان تا کنون بیش از ۴۳۷ هزار و ۵۸۷ هزار تن گندم خریداری شده که  ۵۲.۵ درصد مجموع خرید انجام شده توسط تعاونی های روستایی صورت گرفته است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با بیان اینکه در شهرستان ملایر ۹ هزار و ۶۰۶  و در اسدآباد شش هزار و ۸۰۹ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: ۸۰۳ تن گندم نیز در تویسرکان خریداری شده است

کد خبر: ۳۹٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha