۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
سهام باشگاه تراکتور تا ۶ ماه آینده در بورس عرضه می شود
مالک باشگاه تراکتور:

سهام باشگاه تراکتور تا ۶ ماه آینده در بورس عرضه می شود

تبریز- مالک باشگاه تراکتور گفت: برنامه های اقتصادی مختلفی در باشگاه تراکتور انجام می دهیم و سهام تراکتور تا شش ماه آینده در بورس عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا زنوزی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران در محل باشگاه تراکتور تبریز گفت: در باشگاه تراکتور کارهای بزرگ اقتصادی در حال انجام است و ۱۰ درصد از سهام چهار هلدینگ تخصصی به باشگاه تراکتور داده شده تا این باشگاه بتواند از طریق درآمدی که از سهام این شرکت‌ها ایجاد می‌شود هزینه‌های خود را پوشش داده و به سودآوری برسد.

وی با تاکید بر اینکه می خواهیم باشگاه تراکتور به شکل بهینه وارد بورس شود، ابراز داشت: هر شرکتی بخواهد وارد بورس شود باید دست کم چند سال سوددهی داشته باشد تا بورس این شرکت را پذیرش کند. با مدل تعریف شده کار را انجام دادیم و به راحتی شرکت تراکتور به سوددهی رسیده و می‌تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد.

زنوزی با بیان اینکه اقدامات اقتصادی در باشگاه تبریزی باعث می شود تا این شرکت- باشگاه حتی به سهامداران هم سود پرداخت کند، ابراز داشت: کارهای اداری و زیرساختی در تراکتور انجام می شود تا این باشگاه در بورس به مردم عرضه شود.

کد خبر: ۳۹٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha