۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
۴۸ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهری استان همدان اصلاح شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

۴۸ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهری استان همدان اصلاح شد

همدان - حسینی؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای ۴۸ کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب شهری در استان همدان خبر داد

سیدهادی حسینی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار بااشاره به اجرای ۴۸ کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب شهری در استان همدان طی هفت سال اخیر گفت: ۲۳۱ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب شهری نیز محقق شده است.

وی به ۱۱ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب روستایی در استان همدان اشاره کرد و افزود: تعداد انشعابات فاضلاب نصب شده در بخش شهری طی هفت سال اخیر و در دولت تدبیر و امید ۸۷ هزار و ۱۲۶ فقره و تعداد انشعابات فاضلاب نصب شده در بخش روستایی یک هزار و ۲۶۸ فقره بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افتتاح دو باب تصفیه خانه فاضلاب شهری در همدان و رزن و پنج باب پکیج تصفیه فاضلاب روستایی را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: ایجاد یک باب تصفیه خانه فاضلاب شهری در فامنین و تبدیل پارامترهای کیفی تصفیه خانه فاضلاب شهر همدان به مقدار مورد تائید و ایجاد ظرفیت تحویل سالانه ۱۲ میلیون متر مکعب پساب فاضلاب به نیروگاه شهید مفتح به منظور جایگزینی به جای چاه آب برای تامین آب مورد نیاز نیروگاه و تولید برق با حداکثر توان ممکن نیز در مدت هفت سال اخیر محقق شده است.

حسینی بیدار ایجاد بسترهای الکترونیکی برای ارائه ۲۲ خدمت غیر حضوری به مشتریان و ارتقا جمعیت تحت پوشش فاضلاب در بخش شهری از ۶۳ درصد به ۷۵ درصد را از دیگر موفقیت‌ها برشمرد.

کد خبر: ۳۸٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha