۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
دانشگاه های ایلام برای اجرای طرح «تاپ» حضوری فعال داشته باشند
معاون وزیر صنعت تاکید کرد

دانشگاه های ایلام برای اجرای طرح «تاپ» حضوری فعال داشته باشند

ایلام- معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت گفت: دانشگاه های ایلام برای اجرای طرح «تاپ» (توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار) در استان حضوری فعال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، برات قبادیان ظهر سه شنبه در بازدید از ساختمان در حال تجهیز سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اظهار کرد:  ظرفیت ها و پتانسل های استان برای ایجاد خلاقیت و اشتغال باید ارزیابی شوند و در این ارزیابی ها طرح آمایش استان مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بحث صنعت و دانشگاه کارهای مثبتی صورت گرفته و می طلبد اساتید و دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی در طرح تاپ( توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار ) حضور فعال داشته باشند.

 رئیس سازمان صمت استان ایلام ایلام ضمن تشریح تعامل فی مابین صنعت و دانشگاه در استان گفت: سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  بخ دلیل واقع شدن این مرکز در منطقه دانشگاهی شهر ایلام و دسترسی آسان عموم جوانان و ایده پردازان پتانسیل تبدیل شدن به مرکز نوآوری استان دارد و زمینه ارتباط صنعت ودانشگاه را فراهم می کند.

رضا محمدرحیمی اضافه کرد: این مرکز دارای مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع فضای مفید شامل فضای کار اشتراکی، دفتر شتابدهنده ها، مرکز رشد، دفتر تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان و سالن جلسات به روز و مجهز در زمان بهره برداری خواهد بود.

در این بازدید برات قبادیان معاون وزیر صمت از ۱۱ هسته فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام  با ایده های تخصصی صنعتی بازدید کرد.

کد خبر: ۳۸٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha