۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
یک میلیارد و ۹۸۳ میلیون متر مکعب گاز در قزوین مصرف شده است
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

یک میلیارد و ۹۸۳ میلیون متر مکعب گاز در قزوین مصرف شده است

قزوین- مدیرعامل شرکت گاز قزوین از مصرف یک میلیارد و ۹۸۳ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان طی پنج ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز قزوین، اسماعیل مفردبوشهری تاکید کرد: میزان مصرف گاز طبیعی استان قزوین در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و همچنین به دلیل گسترش عملیات گازرسانی و اشتراک‌پذیری افزایش داشته است.

وی میزان گاز تحویلی به نیروگاه برق شهید رجایی قزوین را طی این مدت یک میلیارد و ۹۱ میلیون متر مکعب اعلام و یادآور شد: ۵۵ درصد از میزان کل مصرف گاز طبیعی قزوین تحویل نیروگاه شهید رجایی، به عنوان بزرگترین مصرف کننده گاز استان شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین از مصرف ۲۶۴ میلیون متر مکعبی گاز در بخش خانگی در پنج ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: این میزان مصرف با توجه به توسعه عملیات گازرسانی به روستاها و افزایش تعداد مشترکان گاز در بخش‌های مختلف شهری و روستایی نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است.

 بوشهری، میزان مصرف گاز در بخش صنعت استان را نیز ۵۰۰ میلیون متر مکعب اعلام و افزود: با توجه به اولویت شرکت در گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی، میزان مصرف گاز در این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل روند افزایشی داشته و امیدواریم استقبال صنایع در بهره‌مندی از گاز به عنوان سوخت اصلی، روز به روز افزایش یافته و با مدیریت هرچه بهتر و بیشتر از این نوع انرژی، گاز به عنوان یکی از نعمت‌های الهی در تمام واحدهای صنعتی استان مورد استفاده بیشتر قرار گیرد.

کد خبر: ۳۸٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha