۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
تمامی مطالبات کارگران کنتورسازی پرداخت شد
معاون استاندار قزوین:

تمامی مطالبات کارگران کنتورسازی پرداخت شد

قزوین - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: کارخانه کنتورسازی به دلایل متعدد به ویژه سوء مدیریت از حدود پنج سال گذشته دچار مشکل در روند تولید شد که خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته تمامی مطالبات کارگران پرداخت شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی گفت: در این مدت روند تولید شرکت کنتورسازی نسبت به ظرفیت اسمی کاهش قابل ملاحظه‌ای داشت.

وی یادآور شد: مطالبات مالیاتی تامین اجتماعی و دستگاههای خدمات رسان فشار زیادی را به کارخانه وارد می‌کرد و عملا توان پرداخت آن وجود نداشت.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: مدیریت استان طی دو، سه سال اخیر با پیگیری موضوع و حمایت مقطعی اجازه تعطیلی واحد را ندادند ولی با توجه به افزایش روزافزون مطالبات بیرونی، اداری، مالیاتی و عدم تأمین مواد اولیه که به واسطه سوء مدیریت بوده، به ناچار واحد تولیدی از ابتدای امسال تعطیل شد البته پیگیری ها به منظور آغاز مجدد فعالیت آن در حال پیگیری است که امیدواریم به زودی عملی شود.

وی در ادامه گفت : یکی از نگرانی‌های جدی معوقات و مطالبات کارگری که برخی از آنها تا ۲۴ ماه حقوق و مزایا دریافت نکرده بودند.

حبیبی یادآور شد: در طی دو مرحله قبلی بخشی از مطالبات کارگران با تدبیر استاندار محترم مدیران دستگاه ها مدیران استان و هم دستگاه قضایی پرداخت شد.

معاون سیاسی استاندار قزوین اظهار کرد: در سفر اخیر نوبخت معاون رئیس جمهور به استان مبلغی از محل فروش بخشی از سهام شرکت کنتور سازی در یکی از استان‌های دیگر به خزانه واریز شده بود مجددا به استان عودت داده شد تا مطالبات کارگران پرداخت شود نهایتاً تمامی مطالبات و معوقات کارگران کنتورسازی صبح روز دوشنبه به حساب انها واریز شد.

به گفته حبیبی تمامی کارگران برای دریافت بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی استان معرفی و از ۱۵ شهریور ماه بیمه بیکاری آنها برقرار خواهد شد.

کد خبر: ۳۸٬۹۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha