۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
تشکیل وزارت بازرگانی بهانه‌ای مدیریتی/ دولت از ابزارهای کنترل بازار درست استفاده نکرده است
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با بازار:

تشکیل وزارت بازرگانی بهانه‌ای مدیریتی/ دولت از ابزارهای کنترل بازار درست استفاده نکرده است

کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در دیدار با مدیران ارشد رسانه های کشور گفت: به اعتقاد بنده تشکیل وزارت بازرگانی برای حل مشکلات بازار بهانه‌ای بیش نیست و دولت باید از ابزارهای نظارتی موجود استفاده کند.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به فرافکنی دولت در زمینه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت پیرو آخرین سالهای فعالیت خود به دنبال التهاب آفرینی و فرافکنی است تا از این طریق ناکارآمدی خود رابه گردن مجلس بیاندازد.

وی تاکید کرد: تشکیل وزارت بازرگانی از جمله بهانه‌های مدیریتی  است و نمی تواند ناکارآمدی دولت را پنهان کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به واقع کنترل بازار به واسطه بازرسینی که تحت امر دولت هستند امری شدنی است و دولت در این زمینه ابزارهای لازم نظارتی را در اختیار دارد اما اینکه با وجود این ابزارها دولت اقدامات خود را عملیاتی نمی‌کند این مسئله گویای ضعف دولت است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: اینکه ما بخواهیم وزارت خانه دیگری هم شکل بدهیم باز هم باید از طریق ابزارهای موجود اعمال نظر کنیم بنابراین، این جای سوال داردکه دولت از ابزارهای موجود برای کنترل بازار به خوبی استفاده کرده که حالا ابزار بیشتری را طلب می کند؟ به اعتقاد بنده دولت از ابزارهای موجود جهت کنترل بازار استفاده نمی‌کند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه هیچ کنترلی از سوی دولت بر بازار وجود ندارد، اظهار داشت: به اعتقاد بنده تشکیل وزارت بازرگانی برای حل مشکلات بازار بهانه‌ای بیش نیست و دولت باید از ابزارهای نظارتی موجود استفاده کند.

کد خبر: ۳۸٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha