۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
افزایش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه طرح قدیم/دلار ۲۴۳۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

افزایش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه طرح قدیم/دلار ۲۴۳۰۰ تومان

محمدولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: افزایش ۲۴ دلاری قیمت اونس و گران شدن ۵۸۰ تومانی قیمت دلار موجب شد تا قیمت انواع سکه بین ۹۰ تا ۴۰۰ هزار تومان گرانتر شود.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با افزایش ۲۴ دلاری  نسبت به روز گذشته به ۱۹۸۸ دلار رسید. همچنین قیمت دلار با افزایش ۵۸۰ تومانی نسبت به روز قبل امروز با نرخ ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان خرید و فروش می شود.

وی افزود: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۱۱۵ هزار تومان خرید و فروش می شود که به ترتیب در مقایسه با روز گذشته ۱۷۵ هزار تومان و ۴۰ هزار تومان گرانتر شده  است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید با افزایش ۱۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: در حال حاضر هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۱۴۰ هزار تومان مبادله می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۱۳۰ هزار تومان و ۹۰ هزار تومان افزایش نرخ را نشان می دهد.

محمد ولی خاطرنشان کرد: امروز هر قطعه سکه گرمی با نرخ یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۸٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha