۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
رکورد بارگیری کالا در بندر نوشهر شکسته شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

رکورد بارگیری کالا در بندر نوشهر شکسته شد

نوشهر - مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: رکورد بارگیری کالا و خروج کامیون طی پنج سال اخیر در بندر نوشهر شکسته شد و طی یک روز ۳۰۰ دستگاه کامیون بارگیری شد.

به گزارش بازار، به نقل از بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمدتقی انزان پور گفت: با تلاش همکاران این اداره کل و همکاری مناسب دستگاه های اجرایی همکار ، همچون گمرک ، دامپزشکی ، قرنطینه و استاندارد ، تعداد ۳۰۰ دستگاه کامیون در روز سه شنبه ۸ بهمن ماه در بندر نوشهر بارگیری و خارج شد و رکوردی تازه با در نظر گرفتن عملیات دوره پنج ساله اخیر، به ثبت رسید.

وی گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی ها و تمهیدات اندیشیده شده از سوی مجموعه اداره کل و همکاری خوب دستگاه های دست اندرکار در بخش صادرات و واردات، تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از آغاز سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه قبلی، به رشد ۵۰ درصدی رسیده است.

 وی افزود:همچنین عملکرد اداره کل در زمینه تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع حدود ۶۰ درصد  رشد داشته است و امیدواریم این روند رو به رشد تداوم داشته باشد.

 انزان پور ادامه داد:غلات،کاغذ و چوب از عمده ترین کالاهای وارداتی و محصولات کشاورزی شامل میوه و کنسانتره میوه،خواربار و خشکبار و مصالح ساختمانی از مهمترین کالاهای صادراتی از بنادر  نوشهر و فریدونکنار به شمار می روند.

کد خبر: ۳٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha