۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
۲۸۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان سمنان صورت گرفت
استاندار سمنان:

۲۸۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان سمنان صورت گرفت

سمنان- آشناگر استاندار سمنان بابیان اینکه طی هفته دولت ۲۸۵ میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در استان اجرا شد، گفت: ‏ماحصل این سرمایه‌گذاری‌ها اشتغال و کمک به رونق تولید است‎.‎

علی‌رضا آشناگر در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به ایجاد ۲۸۵ میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در سطح استان سمنان طی هفته دولت سال جاری، بیان کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری با تسهیلات دولتی و منابع خصوصی شروع‌شده و امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح این طرح‌ها باشیم.

وی اشتغال‌زایی و همچنین ارتقای اقتصاد را یکی از محورهای اصلی این پروژه‌های سرمایه‌گذاری دانست و تصریح کرد: مجموع طرح‌های سرمایه‌گذاری و طرح‌های آماده بهره‌برداری در سطح استان طی هفته دولت سال جاری ۸۶۰ میلیارد تومان بود که سهم بخش تولید از آن قابل‌توجه محسوب می‌شود.

تسریع در انجام پروژه‌ها
استاندار سمنان بابیان اینکه در انتخاب پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها اشتغال و توسعه اقتصادی به‌خوبی لحاظ شده است، تأکید کرد: ۷۳۹ میلیارد تومان پروژه در همه بخش‌ها اعم از اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری در هفته دولت کلنگ زنی شدند که بهره‌برداری از آن‌ها می‌تواند برکت خوبی را شامل استان کند.

آشناگر در ادامه به‌ضرورت افتتاح به‌موقع پروژه‌ها اشاره داشت و تصریح کرد: به مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز ابلاغ‌شده که می‌بایست تمام پروژه‌های بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی ما در سطح استان تا انتهای سال ۹۹ به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به افتتاح ۵۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی استان سمنان طی هفته دولت ۹۹ بیان کرد: در انتخاب پروژه‌ها سعی شده تا همه نقاط استان به یک اندازه توسعه یابند همچنین در این ایام کلنگ ۹۳ پروژه نیز بر زمین زده شد که تأکید ما افتتاح به‌موقع و تسریع در عملیات ایجاد این طرح‌ها است.

کد خبر: ۳۸٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha