۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
۵۴ پروژه آبفا شهری بااعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود
به مناسبت دهه فجر؛

۵۴ پروژه آبفا شهری بااعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

سمنان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان گفت: در طول ایام دهه فجر ۵۴ پروژه بااعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب شهری استان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد طاهری بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان، ضمن بیان اینکه ۵۴ پروژه آب و فاضلاب شهری در استان سمنان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح‌ها هزینه شده است.

وی از احداث دو مخزن آب با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ مترمکعب و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: هشت طرح اصلاح شبکه به میزان ۱۳ هزار متر و بااعتبار ۳۹ میلیارد ریال، ۸۰۱ متر اصلاح شبکه تأسیسات بااعتبار ۱۶ میلیارد ریال و دو مورد اصلاح خط انتقال آب به طول دو هزار و ۳۴۰ متر بااعتبار ۱۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های مهمی است که در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۳ پروژه انتقال آب در استان سمنان

مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان سمنان بابیان اینکه سه پروژه انتقال آب به حجم عملیاتی ۹ هزار و ۱۰۰ متر در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: ۵۶ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شه است.

طاهری با اشاره به اجرای طرح استانداردسازی انشعابات بااعتبار یک میلیارد ریال بیان کرد: طرح توسعه شبکه فاضلاب شهری به میزان شش هزار و ۳۰۰ متر و بااعتبار ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و توسعه آب به میزان پنج هزار و ۷۷۴ متر و اعتبار ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح در این ایام هستند.

وی همچنین از حفر پنج حلقه چاه بااعتبار ۳۶ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۹ طرح قابل‌افتتاح در سمنان، ۹ طرح در شاهرود، هفت طرح در دامغان، شش طرح در گرمسار، هفت طرح در مهدی‌شهر، ۹ طرح در سرخه، سه طرح در آرادان و چهار طرح نیز در میامی طی ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شوند.

سه پروژه آب و فاضلاب شهری در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان از کلنگ‌زنی سه پروژه آبفای شهری در دهه فجر خبر داد و گفت: ۲۸۷ میلیارد ریال اعتبار برای کلنگ‌زنی این طرح‌ها اختصاص‌یافته است.

 طاهری گفت: بازسازی چشمه روزیه سمنان بااعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال، حفر و تجهیز چاه سوکان بااعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین حفر و تجهیز دو چاه در شاهرود بااعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در زمره این طرح‌ها هستند.

به گفته وی طرح حذف کامل قبوض آب در شهرهای بیارجمند و مجن نیز در دهه فجر اجرایی می‌شود.

کد خبر: ۳٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha