۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
۴۶۰ میلیارد تومان از مطالبات شرکت ایران ترانسفو اخذ شد
مدیر مجامع و امور شرکت‌های گروه صنعتی ایران ترانسفو:

۴۶۰ میلیارد تومان از مطالبات شرکت ایران ترانسفو اخذ شد

زنجان- محمدی، مدیر مجامع و امور شرکت‌های گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت:۴۶۰ میلیارد تومان از مطالبات شرکت از دوره مالی گذشته اخذ شده و از این مبلغ به صورت ۲۵ درصد نقدی ریالی برای خرید مواد اولیه بوده است.

امیر محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: دو کمیته راهبردی برای تسریع در اجرای برنامه افزایش سرمایه و ثبت، پذیرش و عرضه سهام شرکت‌های زیر مجموعه در بازار سرمایه تشکیل شده که اقدامات بسیار خوبی تابه حال انجام گرفت.

وی اظهار کرد: افزایش سرمایه ۸۸۰ درصدی شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی زمین و سود انباشته در اختیار حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرار گرفته تا پس از دریافت گزارش حسابرسی، نسبت به اخذ مجوز از سازمان بورس اقدام و برای تشکیل مجمع عمومی فوق العاده با رعایت تشریفات قانونی اقدام لازم در اسرع وقت انجام گیرد.

مدیر مجامع و امور شرکت‌های گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: برای رعایت استانداردها در خصوص حسابداری (صورت‌های مالی تلفیقی و حسابداری سرمایه گذاری در واحدهای تجاری فرعی) افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی زمین در دستور کار تمام شرکت‌های فرعی دارای زمین قرار گرفته است.

محمدی تاکید کرد: اقدامات ثبت، پذیرش و عرضه شرکت‌های زیر مجموعه در بازار سرمایه با اولویت سه شرکت عایق‌های الکتریکی پارس، شرکت ایران ترانسفو ری و شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان با سرعت در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه ۴۶۰ میلیارد تومان از مطالبات شرکت ایران ترانسفو از دوره مالی گذشته اخذ شده است، گفت: از این مبلغ به صورت ۲۵ درصد نقدی ریالی برای خرید مواد اولیه داخلی و مابقی به‌صورت حواله ارزی برای خرید مواد اولیه وارداتی دریافت شده که موجب کاهش قابل توجه قیمت تمام شده مواد اولیه شده است.

مدیر مجامع و امور شرکت‌های گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: با توجه به آمار کم نظیر فروش مرداد ماه سال جاری، آمار بالای تولید و شرایط خوب تامین مواد اولیه شرکت ایران ترانسفو برای تداوم این آمارها و نیز تحقق شعار سال (جهش تولید) اقدام به جذب ۳۵۰ نفر برای تکمیل نیروی انسانی کرده است.

کد خبر: ۳۸٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha