۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
افزایش ۷درصدی تردد مسافر برون استانی در خوزستان
​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

افزایش ۷درصدی تردد مسافر برون استانی در خوزستان

اهواز - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از افزایش هفت درصدی تردد مسافر برون استانی در ۱۰ ماهه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل  جاده ای خوزستان ، غلامعباس بهرامی نیا اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۶ هزار مسافر از محورهای مواصلاتی استان در مسیرهای درون و برون استانی تردد کردند که این رقم نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت تعداد بیش از یک میلیون مسافر برون استانی  با بیش از ۱۸۶ هزار سفر جابجا شده اند از رشد ۷ درصدی مسافر برون استانی و نیز رشد ۲۹ درصدی سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: یکی از دلایل مهم انتخاب ناوگان حمل و نقل جاده ای توسط مسافران را افزایش کیفیت ارائه خدمات توسط شرکت های مسافربری برون استانی است که از جمله این خدمات استفاده از سامانه فروش بلیت وب کیوسک است.

بهرامی نیا اظهار کرد: سامانه فروش بلیت وب کیوسک برای اولین در کشور در پایانه سیاحت اهواز راه اندازی شد که امکان فروش آسانتر بلیت و ارتقای سطح خدمات به مسافران را در برداشته است.

کد خبر: ۳٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha