۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
دولتمردان، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند
نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس:

دولتمردان، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند

حسینی، نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس گفت: دولتمردان باید برای رهایی از مشکلات اقتصادی به توانمندی‌های داخلی روی بیاورند و در حقیقیت می‌بایست پیاده کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را برای بهتر شدن وضعیت اقتصادیمان سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی، به سخنان رهبر انقلاب در دیدار اعضای هئیت دولت مبنی بر اینکه «اقتصاد را معطل تحولات خارجی نکنید» اشاره کرد و گفت :رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند اروپایی‌ها غیر قابل اعتماد هستند و باید برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار داد.

وی در ادامه افزود: اما متاسفانه اکثر قریب به اتفاق اعضای دولت در فکر مذاکره با غرب بودند تا بتوانند گره‌ای از مشکلات اقتصادی را باز کنند و به همین خاطر ۷ سال وقت کشور را صرف برجام، نافرجام کردند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه غربی‌ها هیچ گره‌ای از گره‌های اقتصادی ما را باز نخواهند کرد، تاکید کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند برای بهبود وضعیت اقتصادی نباید به تحولات جهانی نگاه کرد این سخنان ایشان پر از مفهوم و معنا بوده و آنهایی که به دنبال پیروزی فلان فرد در انتخابات آمریکا هستند باید دست از این خیالات بردارند و همه فکر و ذکر خود را به رونق تولید در داخل کشور معطوف کنند.

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در ادامه افزود: اگر دولتمردان به همان میزانی که وقت خود را به رابطه با غرب و بستن معاهده برجام کردند به همان میزان وقت خود را به فعالسازی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی صرف می‌کردند در حال حاضر وضعیت اقتصادیمان بسیار مطلوب بود.

حسینی تصریح کرد: غربی‌ها دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی هستند؛ بنابراین نیازی نیست که عده‌ای در داخل برای عبور از مشکلات اقتصادی دنباله‌رو آنها شوند پس بهترین کار برای بهبود وضعیت اقتصادی اتکا به توانمندیهای داخلی است.

کد خبر: ۳۸٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha