۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
تامین امنیت غذایی در معرض تهدید است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

تامین امنیت غذایی در معرض تهدید است

تبریز- عضو کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کسری منابع آبی، افزایش فرسایش خاک، کاهش مساحت جنگل‌ها و افزایش مساحت بیابان، نشانگر این است که تامین امنیت غذایی در آینده در معرض تهدید است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، غلامرضا نوری روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی،  اظهار کرد: رفع این تهدید و تامین امنیت غذایی با افزایش بهره وری امکان پذیر است.

 وی اظهار کرد: جمعیت کشور رو به پیری است و این موضوع نیز تامین مواد غذایی را در آینده دچار مشکل می کند بر این اساس اکنون طرح افزایش جمعیت از دغدغه های کشور محسوب می شود و در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم بستان آباد همچنین با تاکید بر جمع آوری آمار و اعداد درست و قابل اتکا در حوزه کشاورزی، گفت: هر برنامه ریزی نیازمند آمار و ارقام صحیح است، تا مشکلات به درستی ارزیابی و رفع شوند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه توسعه بخش کشاورزی، اجرای قانون تمرکز وظایف است و یکی از اشکالات قوانین حاضر، این است که این قوانین برای میدان عملیاتی در نظر گرفته نشده اند.

کد خبر: ۳۸٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha