۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
آغاز عملیات اجرایی سد فینسک در مهدی‌شهر/ رفع مشکل کم‌آبی
معاون سیاسی استاندار سمنان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی سد فینسک در مهدی‌شهر/ رفع مشکل کم‌آبی

مهدی‌شهر– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه عملیات اجرایی سد فینسک در مهدی‌شهر به مناسبت هفته دولت آغاز شد، گفت: با تکمیل این طرح گامی مؤثر برای رفع مشکلات کم‌آبی در سمنان، سرخه و مهدی‌شهر برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور ظهر پنجشنبه در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی عمرانی مهدی‌شهر با اشاره به اینکه در پنجمین روز از هفته دولت سال جاری عملیات اجرایی پروژه سد فینسک در مهدی‌شهر آغاز شد، اظهار داشت: با تکمیل این طرح گامی مؤثر برای رفع مشکلات کمبود آب در شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر برداشته می‌شود.

وی بابیان اینکه مسئولان شهرستانی و مدیران استانی برای توسعه زیرساخت‌های این شهرستان همدلی و تعامل داشته باشند، تصریح کرد: باید تلاش شود پروژه‌های نیمه‌تمام مهمی که از مطالبات به‌حق مردم این منطقه است در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

معاون استاندار سمنان تکمیل پروژه‌های بیمارستان و احداث کتابخانه در این شهرستان را در اولویت این پروژه‌ها برشمرد و افزود: در هفته دولت امسال ۶۳۰ طرح عمرانی و زیرساختی استان سمنان کلنگ زنی و افتتاح شد.

خجسته پور با تأکید بر اینکه این آمار نشان می‌دهد مسئولان استان همواره در حال خدمت به مردم هستند، یادآور شد: توسعه گردشگری جزو هشت اولویت اقتصادی استان است که مهدی‌شهر باوجود وجود منابع گردشگری، مناطق حفاظت‌شده، راه‌اندازی مجتمع‌های بوم گردی، میهمان‌نوازی ایل سنگسری از قطب‌های گردشگری استان و کشور محسوب می‌شود.

کد خبر: ۳۸٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha