۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
دانش بنیان‌های ایرانی در نخستین نمایشگاه ایران - افغانستان
مدیرعامل شرکت ساخت و تامین کالای آب وبرق اعلام کرد

دانش بنیان‌های ایرانی در نخستین نمایشگاه ایران - افغانستان

علاء الدینی، مدیرعامل شرکت ساخت و تامین کالای آب وبرق (ساتکاب) از حضور شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در نخستین نمایشگاه ایران- افغانستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، محمدولی علاء الدینی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در کشور افغانستان برگزار می‌شود افزود: این نمایشگاه همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک ایران -افغانستان به ریاست وزیر نیرو از اول تا سوم مهرماه در کشور افغانستان راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیمی از کالاهای وارداتی افغانستان از کشور ایران انجام می‌شود گفت: با توجه به ظرفیت بالای ایران در صنعت آب و برق و توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه، امکان حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت ساتکاب با بیان اینکه ۵۱ غرفه در این نمایشگاه به حضور شرکت‌های ایران اختصاص یافته است ادامه داد: این شرکت‌ها با حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علم وفناری ریاست جمهوری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

علاء الدینی با اشاره به اشتراکات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور افغانستان و ایران افزود: حضور این شرکت‌ها در افغانستان می‌تواند فرصت مناسبی برای بازاریابی و حضور فعال این شرکت‌ها در عرصه بین الملل باشد.

کد خبر: ۳۸٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha