۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
احیای ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان
رئیس سازمان صمت زنجان خبر داد:

احیای ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان، از احیای ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل استان طی پنج ماهه سالجاری خبر داد و گفت: با فعال شدن این واحدها نرخ بیکاری به صورت خیلی محسوسی کاهش داشته است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: سازمان صنعت،معدن وتجارت زنجان صیانت از واحدهای تولیدی و صنعتی فعال، تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام و احیای واحدهای تولیدی تعطیل در سالجاری را جزو برنامه های مهم کاری خود قرار داده است. 

وی از احیای ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان طی پنج ماهه سالجاری خبر داد و اظهار کرد: با فعال شدن این واحدها نرخ بیکاری به صورت خیلی محسوسی کاهش داشته است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون ۶۱ بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی توسط استاندار انجام گرفته است، گفت: جلسه ستاد رفع موانع تولید هر یک ماه دو بار در استان برگزار می شود و خروجی خوبی داشته است. 

فغفوری با بیان اینکه طی سال جاری واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تعطیل نشده است، گفت: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و رفع می شود. 

وی تاکید کرد: براساس بررسی های انجام گرفته، زنجان در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در سال جاری رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۳۸٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha