۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
رویکرد دولت تحقق اقتصاد بدون نفت است
معاون استاندار سمنان:

رویکرد دولت تحقق اقتصاد بدون نفت است

سمنان- معاون استاندار سمنان با بیان اینکه دولت به خوبی رویکرد اقتصاد بدون نفت را اتخاذ و در آن موفقیت‌هایی نیز کسب کرده است، گفت: علی‌رغم تحریم‌ها و مسائل اقتصادی، شاهد افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های کم نظیری بودیم که نشان از مدیریت اقتصادی می‌دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور صبح پنج‌شنبه در مراسم افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه در هفته دولت به میزبانی استانداری سمنان و از طریق ویدئوکنفرانس با اشاره به سیاست‌های اقتصادی دولت، تأکید کرد: باوجود فشارهای خارجی، دولت رویکرد اقتصاد بدون نفت را در پیش گرفت و مدیریت خوبی از سوی مسئولان ارشد کشور انجام شد.

وی افزود: به دلیل تحریم‌ها اکنون ایران اسلامی با مشکلات فراوانی درفروش نفت مواجه است و یا درآمدهای حاصل از فروش و صادرات اندک نفت هم با تأخیر به کشور برمی‌گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان بیان داشت: با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور تاکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم از گردنه‌های مختلفی به‌سلامت عبور کردند و با همدلی و وحدت می‌توان این شرایط سخت اقتصادی را هم سپری کند.

خجسته پور افزود: چشم‌اندازهای خوبی برای توسعه ایران اسلامی ترسیم‌شده است و عزت و سربلندی این نظام مقدس باوجود کارشکنی و توطئه‌های دشمنان ادامه خواهد یافت.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، اما طرح‌های عمرانی و اقتصادی بسیار ارزنده‌ای در هفته دولت امسال در استان سمنان افتتاح شد، گفت: این طرح‌ها اشتغال و توسعه اقتصادی خوبی را به استان هدیه داده است.

خجسته پور درباره پروژه‌های شهرستان سرخه نیز، توضیح داد: این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در کری دور غرب به شرق کشور ، دارای ظرفیت جاده‌ای و شرایط ویژه در استان است که در سال‌های گذشته با رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه این منطقه اقدام‌های بسیار قابل‌توجهی انجام شد.

کد خبر: ۳۸٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha