۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
۱۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در مازندران پرداخت شد
مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران:

۱۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در مازندران پرداخت شد

ساری- مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران از پرداخت بیش از ۱۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی طی فعالیت دولت تدبیر و امید به کشاورزان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدتقی قزل سفلی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در بانک کشاورزی مازندران با اشاره به پرداخت بیش از ۱۳۵ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای فعالیت دولت تاکنون در استان اظهار داشت: بیش از ۶۹۸ هزار نفر در بخش‌های مختلف از این تسهیلات بهره مند شدند.

وی با اظهار اینکه تسهیلات در بخش‌هایی نظیر زراعت، باغداری، شیلات و آبزیان، دام طیور، صنایع تبدیلی کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است، ادامه داد: از مجموع رقم تسهیلات، بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال در قالب ۸۸ هزار فقره قرارداد سال گذشته به فعالان بخش کشاورزی اهداء شده است.

وی با بیان اینکه مازندران رتبه اول از نظر تعداد و رتبه دوم مبلغ پرداخت تسهیلات را در کشور به خود تخصیص داده است، ادامه داد: از مجموع تسهیلات ارائه شده ۱۸۰ میلیارد تومان در بخش اشتغال پایدار روستایی و کشاورزی بوده که به یک هزار و ۴۶۲ نفر پرداخت و تمامی این تسهیلات جذب شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران، سهم تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی را بیش از ۶۰۳ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات به ۱۳ هزار و ۸۳۰ نفر، اداوات کشاورزی خریداری به و چرخه ناوگان کشاورزی استان افزوده شده است.

قزل سفلی، با عنوان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۴ میلیارد تومان تسهیلات گلخانه برای اجرای ۱۶۵ طرح در سطح ۲۳ هکتار پرداخت شده است، افزود: ۱۵۹ طرح گلخانه ای نیز در مرحله انعقاد قرارداد و تصویب قرار دارد که برای آن بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان تسهیلات درنظر گرفته شده است.

کد خبر: ۳۸٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha