۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
ظرفیت های جنوب استان فارس در مسیر انقلاب بنیادین اقتصادی
استاندار فارس خبر داد

ظرفیت های جنوب استان فارس در مسیر انقلاب بنیادین اقتصادی

شیراز - استاندار فارس گفت: در منطقه جنوب فارس ظرفیت های بالایی وجود دارد که می تواند در حوزه پیشرفت های صنعتی به ویژه نفت، گاز و پتروشیمی دگرگونی و انقلاب بنیادینی رقم بزند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح طرح های صنعتی و عمرانی شهرستان مهر با بیان این که در این سفر طرح هایی در حوزه های آبخیزداری، اقتصادی و عمرانی به بهره برداری رسید، اظهار داشت: این منطقه مستحق خدمات است و نیز ظرفیت و پتانسیل های بالایی دارد.

استاندار فارس با اشاره به این که امروزه با اقدامات خوبی مانند احداث واحدهای اتان گیری، آلومینیوم و بنزین و سایر کارخانه های بزرگ و کوچک و زیرمجموعه های آن ها، می توان زنجیره هایی را شکل داد، افزود: در کنار این موضوع، توجه به کشاورزی، تجارت و بازرگانی در شهرستان مهر مهیا است و مسئولان محلی و برنامه ریزان کلان استان و کشور باید به این موضوع توجه کنند تا مردم بیش از گذشته بهره مند شوند.

وی با تاکید بر این که بخشی از مشکلات کشور ناشی از تحریم ها است و بخشی دیگر را باید با تلاش بیشتر و توجه به منابع داخلی حل کنیم، تصریح کرد: دولت تمام تلاش خود را می کند تا بتواند علیرغم همه تنگناها، مشکلات مردم را حل کند.

استاندار فارس اظهار داشت: در این سفر، ۴۰ پروژه به ارزش ۷۰ میلیارد تومان در شهرستان مهر آماده افتتاح است، هر چند از هفته دولت سال گذشته تاکنون حدود ۲۰ هزار میلیارد پروژه در زمینه های گازرسانی، آبرسانی، مخابرات، راه و اقتصادی در این منطقه افتتاح شده است و امیدواریم این روند فزاینده باشد و در آینده شاهد فعالیت بیشتری باشیم.

رحیمی همچنین از آغاز اصلاح و ترمیم برخی محورهای مواصلاتی شهرستان بر اساس نظرات مشاوران عمرانی در دو هفته آینده خبر داد.

کد خبر: ۳۸٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha