۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
جایگاه عرضه سوخت در استان سمنان افتتاح شد
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

جایگاه عرضه سوخت در استان سمنان افتتاح شد

شاهرود- مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه شاهرود، از افتتاح هفتاد و پنجمین جایگاه سوخت در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این جایگاه در شهرستان میامی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اکبر عرب عامری ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح هفتادو پنجمین جایگاه عرضه سوخت در استان سمنان، بیان کرد:  جایگاه ستاره سهیل در قالب مجتمع خدماتی رفاهی و در زمینی به مساحت یک هکتار که ۶۰۰ متر مربع آن مختص جایگاه ( ۴۰۰متر مربع  سکوها ، نمازخانه ها ۳۰متر مربع ، غیر تجاری ۱۵۰متر مربع , سرویسهای بهداشتی ۲۰ متر مربع )  و با سرمایه گذاری معادل شصت ملیارد ریال توسط بخش خصوصی در کیلومتر ۱۹۵ محور  سبزوار – میامی قبل از روستای ابراهیم آباد واقع شده است.

وی ابراز داشت: این جایگاه دارای دو سکوی بنزین چهار نازله مجموع هشت نازل و دو سکوی نفتگاز دو نازله مجموع چهار نازل و  چهار مخزن ذخیره فرآورده با ظرفیت مجموع ۱۹۲ هزار لیتر است که همزمان برای حدود ۱۵ نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغالزایی فراهم می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود افزود: ۷۵ محل عرضه  بنزین و نفت‌گاز در سطح استان سمنان ، به صورت شبانه روزی به هم استانی ها، مسافران و زائران حرم مطهر رضوی (ع) خدمت رسانی  و این منطقه نیز با نظارت های مستمر بر روند فعالیت این جایگاه ها ، سعی می کند رضایت مندی حداکثری در ارائه خدمات سوختی به مردم را فراهم آورد.

عرب عامری افزود: مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی مراکز توزیع فرآوردههای نفتی یا بروز مشکل در ارائه خدمات سوختی با سامانه شکایات مردمی به شماره ۰۹۶۲۷ و تلفن کشیک مرکز منطقه به شماره ۳۲۳۳۳۱۸۰-۰۲۳ تماس حاصل نمایند تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع نواقص اقدام شود.

کد خبر: ۳۸٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha