۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
صادرات ۴۷۸ هزار تن کالای صادراتی از مرز مهران به عراق
مدیرکل استاندارد استان ایلام خبر داد

صادرات ۴۷۸ هزار تن کالای صادراتی از مرز مهران به عراق

ایلام- مدیرکل استاندارد استان ایلام از صادرات ۴۷۸ هزار تن کالای صادراتی از مرز مهران به عراق با نظارت استاندارد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهناز همتی ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان ایلام در محل خانه مطبوعات استان واقع در مجتمع ارشاد اسلامی شهر ایلام اظهار کرد: این اداره کل از ابتدای دولت یازدهم تا کنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، بیش از سه هزار و ۶۰۰ فقره نمونه برداری از مراکز تولیدی و سه هزار و ۳۰۰ فقره بازرسی از مراکز عرضه بازار استان داشته است.

وی عنوان کرد: در طول این مدت صدور ۲۴۱ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد، تعیین ماهیت سه هزار و ۷۲۵ فقره کالای صادراتی، یک هزار و ۲۵۳ مورد بازرسی از تجهیزات بازی و زمین های بازی، بیش از شش هزار و ۸۰۰ فقره آزمون نازل های جایگاه عرضه سوخت مایع، ۴۶۵ فقره استانداردسازی جایگاه عرضه سوخت CNG در استان، و تایید صلاحیت ۴۴۸ نفر از مدیران کنترل کیفیت و صادرات بیش از ۴۷۸ هزار تن کالای صادراتی از مرز مهران، از اقدامات مهم این اداره کل در استان بوده است.

همتی تاکید کرد: حفظ و صیانت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگانی که تمامی موازین قانونی را رعایت می کنند از وظایف سازمانی اداره کل استاندارد استان بوده و در این موارد هیچ قصوری پذیرفته شدنی نیست.

مدیرکل استاندار استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پروانه استاندارد ۱۱ واحد تولیدی در این استان تعلیق و یا ابطال شده است.

کد خبر: ۳۸٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha