۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
ندامتگاه دامغان آماده افتتاح می‌شود/ اختصاص ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان:

ندامتگاه دامغان آماده افتتاح می‌شود/ اختصاص ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار

دامغان - دهقان، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به اینکه ندامتگاه دامغان افتتاح می‌شود، گفت: برای این پروژه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

حسین دهقان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه پروژه ساخت ندامتگاه دامغان پس از ۱۰ سال ساخت به اتمام رسید و به زودی افتتاح و تحویل بهره بردار آن اداره زندان این شهرستان می‌شود، بیان کرد: پروژه ساخت زندان جدید دامغان در زمینی به مساحت ۲۲ هزار و ۷۹۵ مترمربع احداث شد که یک هزار و ۸۱۰ متر مربع ساختمان اصلی را تشکیل می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: با پیشنهاد اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان سه اتاق دیگر به ادامه پروژه به متراژ ۳۵۰ مترمربع که یکی اتاق ملاقات شرعی و دیگر اتاق‌های مورد نیاز به پروژه اضافه خواهد شد که برای آن پنج میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان اضافه کرد: برای ساخت ندامتگاه دامغان ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار و از محل اعتبارات ملی و از سوی اداره کل به عنوان مجری ساخت احداث شد.

دهقان افزود: دو پروژه در دامغان شامل پروژه ساخت ساختمان پایگاه انتقال خون دامغان و ایستگاه هواشناسی شهر دیباج که از محل اعتبارات استانی مقرر شده بود احداث شود به دلیل عدم اعتبار لازم متوقف شد.

وی بیان کرد:  اعتبار مورد نیاز برای ساخت پایگاه انتقال خون دامغان که فقط پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارد ۶.۵ میلیارد تومان و ایستگاه هواشناسی شهر دیباج که ۶۰ درصد پیشرفت دارد ۶۰۰ میلیون تومان است.

کد خبر: ۳۸٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha