۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
۱۴۱ طرح برق رسانی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت؛

۱۴۱ طرح برق رسانی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

بیرجند- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، پروژه روشنایی نوار مرزی ماهیرود به نمایندگی از ۱۴۱ طرح برق رسانی در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، طی مراسمی صبح چهارشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، پروژه روشنایی نوار مرزی ماهیرود در سربیشه به نمایندگی از ۱۴۱ طرح برق رسانی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به پروژه روشنایی نوار مرزی ماهیرود بیان کرد: این پروژه شامل احداث شبکه و خط انتقال برق از پست فوق توزیع درح به ماهیرود به طول ۵۰ کیلومتر است.

مهدی دادگر با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر  ۱۹ میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، گفت: با احداث این پروژه امکان تأمین برق در نوار مرزی ماهیرود و صادرات برق به کشور افغانستان در صورت تقاضای این کشور، فراهم شد.

 وی با بیان اینکه برای اجرای ۱۴۱ پروژه برق در استان هم ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها، ۱۱ هزار خانوار از نعمت برق بهره‌مند شدند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد نقاط شهری خراسان جنوبی از نعمت برق برخوردار هستند.

وی ادامه داد: با بهره برداری از طرح‌های هفته دولت، شاخص بهره مندی نقاط روستایی استان از برق به ۹۹.۹ درصد رسید که ۰.۲ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

کد خبر: ۳۸٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha