۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
سد خائیز به بهره‌برداری می‌رسد/ چرخ اقتصاد در حرکت
استاندار بوشهر:

سد خائیز به بهره‌برداری می‌رسد/ چرخ اقتصاد در حرکت

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در راستای تکمیل سد خائیز تنگستان تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و این سد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان تنگستان اظهار داشت: در هفته دولت امسال یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در بوشهر افتتاح و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه نیز آغاز می شود.

وی تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بوشهر را به عنوان یک اولویت ذکر کرد و ادامه داد: سد خائیز تنگستان از پروژه‌های عمرانی مهم استان است که نقش مهمی در توسعه کشاورزی تنگستان دارد و تلاش داریم امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهمی استان را آبزی‌پروری دانست و بیان کرد: طرح‌های تولید بچه ماهی در استان بوشهر با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در دست اجرا است که توسعه آن یک ضرورت است.

وی به اعمال تحریم‌ها بر علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: عزم و اراده مسئولان و پشتیبانی مردم باعث شده تا در سخت‌ترین شرایط تحریمی نیز گام‌های بلندی برای توسعه کشور برداشته شود.

به گزارش بازار، به مناسبت هفته دولت ۸۷ پروژه با ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار در تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

افتتاح مرکز تکثیر بچه میگو با ۴۲ میلیارد ریال، افتتاح دو مرکز پرواربندی گوساله با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی مرکز تولید بچه ماهی با اعتبار ۸۰ میلیارد دریال، افتتاح دو مرکز پرورش شترمرغ با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال، افتتاح مرکز تولید قارچ صنعتی با ۲۰ میلیارد ریال بخشی از پروژه های اقتصادی هفته دولت در تنگستان است.

بهره برداری ۹۰ هکتار آبیاری تحت فشار با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال، احداث ۵۶ منزل محرومین با ۲۸ میلیارد ریال، افتتاح ساختمان شهرداری دلوار با ۴۱ میلیارد ریال، افتتاح مدرسه تنگسیر با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی پارک کلات اهرم با ۳۲ میلیارد ریال بخشی از پروژه های عمرانی تنگستان است.

کد خبر: ۳۷٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha