۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
۴۰ قرارداد راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌شرقی تعیین تکلیف شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

۴۰ قرارداد راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌شرقی تعیین تکلیف شد

تبریز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: پرونده ۴۰ قرارداد راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، سیدمرتضی نیرومند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به منظور تعیین تکلیف قراردادهای راکد با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان داور و حکم مرضی الطرفین جلسه حل اختلاف و داوری شرکت شهرک های صنعتی استان  طی روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد سال جاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسات پرونده قراردادهای مذکور با مساحت حدود ۱۹ هکتار بررسی و تعیین تکلیف شد، اظهار داشت: در سال گذشته ۹۴ واحد صنعتی غیرفعال و راکد در شرکت‌ها و نواحی صنعتی استان مجددا راه اندازی و به چرخه تولید بازگشته اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: با آغاز به‌ کار مجدد این واحدهای صنعتی برای یک هزار و ۳۷۵ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

نیرومند ادامه داد: از مجموع ۲ هزار و ۳۹۹ واحد تولیدی موجود در شهرک های صنعتی استان یک هزار و ۸۹۳ واحد فعال و حدود ۴۰۰ واحد غیرفعال بوده و هم اکنون بیش از ۵۳ هزار نفر در این واحدهای تولیدی مشغول فعالیت هستند.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است و ۶ درصد از واحدهای تولیدی شهرک‌های استان به صنایع بزرگ و ۹۴ درصد از واحدهای تولیدی به صنایع کوچک و متوسط اختصاص دارد.

کد خبر: ۳۷٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha