۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
 ۱۶۰۰ واحد مسکن نیازمندان در مازندران بازسازی شد
در گفتگو با بازار مطرح شد:

۱۶۰۰ واحد مسکن نیازمندان در مازندران بازسازی شد

ساری - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از تعمیر و بازسازی یک هزار و ۶۱۳ مسکن مددجویی با اعتبار بیش از۴۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

رضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد همزمان با دهه فجر افتتاح می شود، گفت: تاکنون هزار و ۶۱۳ مسکن مددجوی با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال در استان بازسازی و مرمت شده است.

وی شمار مددجویان تحت پوشش را بیش از ۶۲ هزار خانوار اعلام کرد و گفت: برای افتتاح ۶۱ پروژه مسکن مددجویان در دهه فجر ۳۶ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اظهار اینکه مسکن مددجویان با حمایت دستگاه های مختلف و مشارکت خیران ساخته شده است، گفت: ۵۱ واحد مسکونی در شهر و ۱۰ واحد در روستاها به مددجویان تحویل داده می شود.

نوروزی، به طرح های در دست اقدام برای تامین مسکن مددجویان اشاره و اضافه کرد: تا نیمه اول سال آینده بیش از ۲۳۳ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش احداث می شود.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون ۲۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شده است، تصریح کرد: چهار هزار مددجوی تحت پوشش در حال حاضر مستاجر هستند و مسکن سه هزار مددجوی دیگر نیز نامناسب و نیازمند بازسازی است.

کد خبر: ۳٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha